Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kotak Makan Tengah Hari

The Portable

Kotak Makan Tengah Hari Industri katering berkembang, dan pengambilan menjadi keperluan masyarakat moden. Pada masa yang sama, banyak sampah juga dihasilkan. Sebilangan besar kotak makanan yang digunakan untuk menyimpan makanan boleh dikitar semula, tetapi beg plastik yang digunakan untuk mengemas kotak makanan memang tidak boleh dikitar semula. Untuk mengurangkan penggunaan beg plastik, fungsi kotak makan dan plastik digabungkan untuk merancang kotak makan siang baru. Kotak bale mengubah bahagian dirinya menjadi pegangan yang mudah dibawa, dan dapat menyatukan banyak kotak makanan, sangat mengurangkan penggunaan beg plastik untuk mengemas kotak makanan.

Pencukur

Alpha Series

Pencukur Siri Alpha adalah alat pencukur separa profesional yang boleh menangani tugas asas untuk penjagaan wajah. Juga produk yang menawarkan penyelesaian kebersihan dengan pendekatan inovatif yang digabungkan dengan estetika yang indah. Kesederhanaan, minimalisme dan fungsi yang digabungkan dengan interaksi pengguna yang mudah membina asas projek. Pengalaman pengguna yang menggembirakan adalah kunci. Petua boleh dicabut dengan mudah dari alat pencukur dan dimasukkan ke bahagian simpanan. Dermaga ini dirancang untuk mengisi pencukur dan membersihkan hujung yang disokong dengan bahagian UV Light di bahagian penyimpanan.

Peranti Mudah Alih Pelbagai Fungsi

Along with

Peranti Mudah Alih Pelbagai Fungsi Projek ini memberikan pengalaman hidup mudah alih untuk orang luar, yang terbahagi kepada dua bahagian: badan utama dan modul yang boleh diubah. Badan utama merangkumi fungsi pengecasan, sikat gigi dan pencukur. Kelengkapan termasuk sikat gigi dan kepala pencukur. inspirasi untuk produk itu datang dari orang yang suka melakukan perjalanan dan barang-barangnya berantakan atau hilang, jadi pakej serbaguna yang mudah alih menjadi produk yang sesuai. Kini banyak orang suka melancong, jadi produk mudah alih menjadi pilihan. Produk ini sesuai dengan permintaan pasaran.

Katil Kucing

Catzz

Katil Kucing Semasa merancang katil kucing Catzz, inspirasi itu diambil dari keperluan kucing dan pemiliknya, dan perlu menyatukan fungsi, kesederhanaan dan keindahan. Semasa memerhatikan kucing, ciri geometri mereka yang unik mengilhami bentuk yang bersih dan dikenali. Beberapa corak tingkah laku khas (misalnya pergerakan telinga) dimasukkan ke dalam pengalaman pengguna kucing. Juga, dengan mempertimbangkan pemiliknya, tujuannya adalah untuk membuat perabot yang dapat mereka sesuaikan dan dipamerkan dengan bangga. Lebih-lebih lagi, penting untuk memastikan penyelenggaraan mudah. Kesemuanya membolehkan reka bentuk geometri yang ramping dan struktur modular.

Perabot Mewah

Pet Home Collection

Perabot Mewah Pet Home Collection ialah perabot haiwan kesayangan, dibangunkan selepas pemerhatian penuh perhatian terhadap tingkah laku rakan berkaki empat dalam persekitaran rumah. Konsep reka bentuk adalah ergonomik dan kecantikan, di mana kesejahteraan bermaksud keseimbangan yang ditemui haiwan dalam ruangnya sendiri dalam persekitaran rumah, dan reka bentuk bertujuan sebagai budaya hidup bersama haiwan peliharaan. Pemilihan bahan yang teliti menekankan bentuk dan ciri setiap perabot. Objek ini, yang mempunyai autonomi keindahan dan fungsi, memenuhi naluri haiwan peliharaan dan keperluan estetik persekitaran rumah.

Pembawa Haiwan Peliharaan

Pawspal

Pembawa Haiwan Peliharaan Pembawa Haiwan peliharaan Pawspal akan menjimatkan tenaga dan membantu pemilik haiwan peliharaan menghantar dengan pantas. Untuk konsep reka bentuk, pembawa haiwan peliharaan Pawspal yang diinspirasikan daripada Space Shuttle yang mana mereka boleh membawa haiwan kesayangan mereka ke mana-mana sahaja yang mereka mahu. Dan jika mereka mempunyai satu lagi haiwan peliharaan, mereka boleh meletakkan seekor lagi di atas dan bercantum roda di bahagian bawah untuk menarik pembawa. Selain itu, Pawspal telah direka dengan kipas pengudaraan dalaman supaya selesa untuk haiwan peliharaan dan mudah untuk mengecasnya dengan USB C.