Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pakej Untuk Teh

Seven Tea House

Pakej Untuk Teh Teh Hall Brand, mengambil gambar tumpahan dan penyebaran teh secara bebas dan santai, konsep proses pembuatan teh, kuat atau lemah, berubah tidak dapat diramalkan, sebagai elemen lukisan teh sambil mencicipi teh. Pesona santai dengan mengambil teh sebagai tinta dan menggunakan jari sebagai pena, menggambarkan gambaran luas keluarga dewan teh dengan pemandangan. Reka bentuk pakej asal menyampaikan suasana yang selesa, menyatakan masa yang menyenangkan untuk menjalani kehidupan dengan teh.

Promosi Jenama

Project Yellow

Promosi Jenama Project Yellow adalah Projek seni komprehensif yang membina konsep visual Semuanya adalah Kuning. Menurut visi utama, paparan luar yang besar akan dibuat di pelbagai bandar, dan satu siri turunan budaya dan kreatif akan dihasilkan pada masa yang sama. Sebagai IP visual, Project Yellow mempunyai imej visual yang menarik dan skema warna yang bertenaga untuk membentuk visi utama yang bersatu, yang menjadikan orang tidak dapat dilupakan. Sesuai untuk promosi dalam talian dan luar talian berskala besar, dan hasil turunan visual, ia adalah projek reka bentuk yang unik.

Reka Bentuk Visual Ip

Project Yellow

Reka Bentuk Visual Ip Project Yellow adalah Projek seni komprehensif yang membina konsep visual Semuanya adalah Kuning. Menurut visi utama, paparan luar yang besar akan dibuat di pelbagai bandar, dan satu siri turunan budaya dan kreatif akan dihasilkan pada masa yang sama. Sebagai IP visual, Project Yellow mempunyai imej visual yang menarik dan skema warna yang bertenaga untuk membentuk visi utama yang bersatu, yang menjadikan orang tidak dapat dilupakan. Sesuai untuk promosi dalam talian dan luar talian berskala besar, dan hasil turunan visual, ia adalah projek reka bentuk yang unik.

Reka Bentuk Semula Identiti Jenama

InterBrasil

Reka Bentuk Semula Identiti Jenama Inspirasi untuk memikirkan semula dan merancang semula jenama adalah perubahan dalam pemodenan dan integrasi dalam budaya syarikat. Reka bentuk jantung tidak lagi boleh diluar jenama, memberi inspirasi kepada perkongsian secara dalaman dengan pekerja, tetapi juga dengan pelanggan. Gabungan antara faedah, komitmen dan kualiti perkhidmatan. Dari bentuk hingga warna, reka bentuk baru menyatukan jantung ke B dan titik kesihatan di T. Kedua kata bergabung di tengah menjadikan logo kelihatan seperti satu kata, satu simbol, menyatukan R dan B di jantung.

Reka Bentuk Jenama

EXP Brasil

Reka Bentuk Jenama Reka bentuk untuk jenama EXP Brasil berasal dari prinsip kesatuan dan perkongsian syarikat. Mempergunakan campuran antara teknologi dan reka bentuk dalam projek mereka seperti dalam kehidupan pejabat. Unsur tipografi mewakili kesatuan dan kekuatan syarikat ini. Reka bentuk huruf X padat dan bersepadu tetapi sangat ringan dan teknologi. Jenama ini mewakili kehidupan studio, dengan unsur-unsur dalam huruf, baik pada ruang positif dan negatif yang menyatukan orang dan reka bentuk, individu dan kolektif, sederhana dengan teknologi, ringan dan kuat, profesional dan peribadi.

Tajuk Pembukaan

Pop Up Magazine

Tajuk Pembukaan Projek ini adalah perjalanan untuk meneroka isu-isu Escape (tema untuk 2019) secara abstrak dan lancar, menunjukkan perubahan, perkara baru dan akibatnya. Semua visualnya bersih dan selesa untuk ditonton, berbeza dengan kenyataan yang tidak selesa dari tindakan melarikan diri. Reka bentuknya sentiasa berubah dan bentuk morfing dalam animasi mewakili tindakan penyesuaian semula, yang disebabkan oleh semacam keadaan. Melarikan diri mempunyai makna, tafsiran yang berbeza dan sudut pandangannya berbeza dari suka bermain hingga serius.