Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Topeng

Billy Julie

Topeng Reka bentuk ini diilhamkan oleh ekspresi mikro. Pereka memilih Billy dan Julie untuk dua jenis keperibadian pelbagai. Unsur-unsur rumit diciptakan oleh penyesuaian parametrik orientasi geometri seperti tangga, berdasarkan lengkung yang dililit dengan partisi. Sebagai antara muka dan jurubahasa, topeng ini dibuat untuk membuat orang memeriksa hati nurani seseorang.

Pembantu Solek

Eyelash Stand

Pembantu Solek Reka bentuk ini meneroka metafora bulu mata. Pereka menganggap bulu mata adalah mengejar harapan peribadi. Dia membuat pendirian bulu mata sebagai ikon kehidupan atau pentas persembahan miniatur. Pendirian ini melambangkan komitmen yang mengingatkan pada waktu pagi atau sebelum tidur, dengan menetapkan bulu mata buat sementara waktu sebelum atau selepas digunakan. Pendirian bulu mata adalah cara untuk menghafal apa yang telah disumbangkan oleh perkara remeh dalam pengembaraan harian peribadi.

Pemasangan Tema

Dancing Cubes

Pemasangan Tema Reka bentuk ini berinteraksi dengan subjek yang dipaparkan oleh modul. Tema tema ini direka dengan mekanisme pengembangan sendiri untuk menghubungkan enam atau lebih kiub ke unit berskala atas dalam tiga arah tegak lurus. Konfigurasi bentuk bebas dengan takik menjadikan hubungannya serupa dengan orang menari yang saling berkait. Susunan lubang kecil mewujudkan struktur tempat penginapan untuk subjek dengan bahagian linier.

Identiti Korporat

film festival

Identiti Korporat "Cinema, ahoy" adalah slogan untuk edisi kedua Festival Filem Eropah di Cuba. Ini adalah sebahagian daripada konsep reka bentuk yang difokuskan pada perjalanan sebagai cara menghubungkan budaya. Reka bentuknya membangkitkan perjalanan kapal pesiar yang bergerak dari Eropah ke Havana yang penuh dengan filem. Reka bentuk undangan dan tiket untuk festival ini diilhamkan oleh pasport dan boarding pass yang digunakan oleh pelancong di seluruh dunia hari ini. Idea perjalanan melalui filem mendorong orang ramai untuk bersikap reseptif dan ingin tahu mengenai pertukaran budaya.

Makanan Ringan

Have Fun Duck Gift Box

Makanan Ringan Kotak hadiah "Have Fun Duck" adalah kotak hadiah khas untuk orang muda. Diilhamkan oleh mainan, permainan dan filem gaya piksel, reka bentuknya menggambarkan "kota makanan" untuk orang muda dengan ilustrasi yang menarik dan terperinci. Imej IP akan disatukan ke jalan-jalan di bandar dan orang muda suka sukan, muzik, hip-hop dan aktiviti hiburan lain. Alami permainan sukan yang menyeronokkan sambil menikmati makanan, nyatakan gaya hidup muda, menyeronokkan dan bahagia.

Bungkusan Makanan

Kuniichi

Bungkusan Makanan Makanan tradisional Jepun yang diawetkan Tsukudani tidak begitu terkenal di dunia. Hidangan rebus berasaskan kicap yang menggabungkan pelbagai makanan laut dan bahan-bahan tanah. Pakej baru ini merangkumi sembilan label yang direka untuk memodenkan corak tradisional Jepun dan menyatakan ciri-ciri ramuan. Logo jenama baru direka dengan harapan untuk meneruskan tradisi itu selama 100 tahun akan datang.