Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pemasangan Seni

The Future Sees You

Pemasangan Seni Masa Depan Melihat Anda menyajikan keindahan optimisme yang dipegang oleh orang dewasa kreatif muda - pemikir, inovator, pereka dan seniman masa depan dunia anda. Cerita visual yang dinamis, diproyeksikan melalui 30 tingkap di atas 5 tingkat mata menyala melalui spektrum warna yang meriah, dan kadang-kadang kelihatan mengikuti orang ramai ketika mereka melihat dengan yakin pada malam itu. Melalui mata ini mereka melihat masa depan, pemikir, inovator, pereka dan seniman: kreatif esok yang akan mengubah dunia.

Penapis Rokok

X alarm

Penapis Rokok Penggera X, adalah penggera bagi perokok untuk membuat mereka menyedari apa yang mereka lakukan terhadap diri mereka sendiri semasa mereka melakukannya. Reka bentuk ini adalah penapis rokok generasi baru. Reka bentuk ini boleh menjadi pengganti yang baik untuk iklan yang mahal daripada merokok dan ia lebih mempengaruhi minda perokok daripada iklan negatif yang lain. Ia mempunyai struktur yang sangat sederhana, penapis dicap dengan dakwat tidak kelihatan yang menutupi kawasan negatif lakaran dan dengan setiap puff, lakaran akan kelihatan lebih jelas sehingga setiap puff anda akan melihat jantung anda semakin gelap dan anda tahu apa yang berlaku kepada anda.

Pembungkusan Magnesium

Kailani

Pembungkusan Magnesium Karya-karya Arome Agency pada identiti grafik dan garis seni untuk pembungkusan Kailani didasarkan pada reka bentuk yang minimum dan bersih. Minimalis ini sesuai dengan produk yang hanya mempunyai satu ramuan, magnesium. Tipografi yang dipilih adalah kuat dan ditaip. Ini mencirikan kekuatan magnesium mineral dan kekuatan produk, yang mengembalikan daya hidup dan tenaga kepada pengguna.

Sebotol Wain

Gabriel Meffre

Sebotol Wain Aroma mencipta identiti grafik untuk mangkuk pemungut Gabriel Meffre yang meraikan 80 tahun. Kami mengusahakan reka bentuk khas 30-an pada masa itu, yang dilambangkan secara grafik oleh seorang wanita dengan segelas wain. Plat warna yang digunakan diberi aksen dengan stamp embossing dan foil panas untuk menonjolkan sisi pengumpul koleksi.

Pembungkusan Makanan

Chips BCBG

Pembungkusan Makanan Cabaran untuk merealisasikan pembungkusan cip jenama BCBG terdiri daripada melaksanakan satu siri pembungkusan yang mencukupi dengan banyaknya tanda. Pembungkusannya mestilah minimalis dan moden, sambil mempunyai sentuhan kerajinan tradisional dan sisi yang menyenangkan dan simpatik yang membawa watak-watak yang digambar dengan pena. Minuman beralkohol adalah momen menarik yang mesti dirasakan pada pembungkusan.

Pemasangan Desktop

Wood Storm

Pemasangan Desktop The Wood Storm adalah pemasangan desktop untuk keseronokan visual. Turbulensi aliran udara dibuat nyata oleh tirai kayu seperti yang ditingkatkan dengan lampu yang dilemparkan dari bawah untuk dunia tanpa graviti. Pemasangan berkelakuan seperti gelung dinamik yang tidak berkesudahan. Ini memandu garis pandang di sekitarnya untuk mencari titik awal atau akhir kerana penonton sebenarnya menari dengan ribut.