Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Identiti Korporat

film festival

Identiti Korporat "Cinema, ahoy" adalah slogan untuk edisi kedua Festival Filem Eropah di Cuba. Ini adalah sebahagian daripada konsep reka bentuk yang difokuskan pada perjalanan sebagai cara menghubungkan budaya. Reka bentuknya membangkitkan perjalanan kapal pesiar yang bergerak dari Eropah ke Havana yang penuh dengan filem. Reka bentuk undangan dan tiket untuk festival ini diilhamkan oleh pasport dan boarding pass yang digunakan oleh pelancong di seluruh dunia hari ini. Idea perjalanan melalui filem mendorong orang ramai untuk bersikap reseptif dan ingin tahu mengenai pertukaran budaya.

Makanan Ringan

Have Fun Duck Gift Box

Makanan Ringan Kotak hadiah "Have Fun Duck" adalah kotak hadiah khas untuk orang muda. Diilhamkan oleh mainan, permainan dan filem gaya piksel, reka bentuknya menggambarkan "kota makanan" untuk orang muda dengan ilustrasi yang menarik dan terperinci. Imej IP akan disatukan ke jalan-jalan di bandar dan orang muda suka sukan, muzik, hip-hop dan aktiviti hiburan lain. Alami permainan sukan yang menyeronokkan sambil menikmati makanan, nyatakan gaya hidup muda, menyeronokkan dan bahagia.

Bungkusan Makanan

Kuniichi

Bungkusan Makanan Makanan tradisional Jepun yang diawetkan Tsukudani tidak begitu terkenal di dunia. Hidangan rebus berasaskan kicap yang menggabungkan pelbagai makanan laut dan bahan-bahan tanah. Pakej baru ini merangkumi sembilan label yang direka untuk memodenkan corak tradisional Jepun dan menyatakan ciri-ciri ramuan. Logo jenama baru direka dengan harapan untuk meneruskan tradisi itu selama 100 tahun akan datang.

Madu

Ecological Journey Gift Box

Madu Reka bentuk kotak hadiah madu diilhamkan oleh "perjalanan ekologi" Shennongjia dengan tumbuh-tumbuhan liar yang banyak dan persekitaran ekologi semula jadi yang baik. Melindungi persekitaran ekologi tempatan adalah tema reka bentuk kreatif. Reka bentuknya mengadopsi seni potong kertas tradisional dan seni wayang kulit untuk menunjukkan ekologi semula jadi tempatan dan lima haiwan terlindung kelas pertama yang jarang dan terancam punah. Rumput kasar dan kertas kayu digunakan pada bahan pembungkusan, yang mewakili konsep perlindungan alam dan alam sekitar. Kotak luar boleh digunakan sebagai kotak penyimpanan yang indah untuk digunakan semula.

Infografik Dengan Animasi Gif

All In One Experience Consumption

Infografik Dengan Animasi Gif Projek All In One Experience Consumption adalah Big Data Infographic yang menunjukkan maklumat seperti tujuan, jenis, dan penggunaan pengunjung ke pusat membeli-belah yang kompleks. Isi utama terdiri daripada tiga Wawasan perwakilan yang berasal dari analisis Big Data, dan isi disusun dari atas ke bawah mengikut urutan kepentingan. Grafik dilakukan dengan menggunakan teknik isometrik dan dikelompokkan menggunakan warna yang mewakili setiap subjek.

Poster Filem

Mosaic Portrait

Poster Filem Filem seni "Potret Mosaik" dirilis sebagai poster konsep. Ini terutama menceritakan kisah seorang gadis yang diserang secara seksual. Putih biasanya mempunyai kiasan kematian dan simbol kesucian. Poster ini memilih untuk menyembunyikan mesej "kematian" di sebalik keadaan seorang gadis yang tenang dan lemah lembut, untuk menonjolkan emosi yang lebih kuat di sebalik kesunyian. Pada masa yang sama, pereka menggabungkan unsur-unsur artistik dan simbol-simbol sugestif ke dalam gambar, menyebabkan pemikiran dan penerokaan karya filem yang lebih luas.