Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembungkusan Makanan

Chips BCBG

Pembungkusan Makanan Cabaran untuk merealisasikan pembungkusan cip jenama BCBG terdiri daripada melaksanakan satu siri pembungkusan yang mencukupi dengan banyaknya tanda. Pembungkusannya mestilah minimalis dan moden, sambil mempunyai sentuhan kerajinan tradisional dan sisi yang menyenangkan dan simpatik yang membawa watak-watak yang digambar dengan pena. Minuman beralkohol adalah momen menarik yang mesti dirasakan pada pembungkusan.

Pemasangan Desktop

Wood Storm

Pemasangan Desktop The Wood Storm adalah pemasangan desktop untuk keseronokan visual. Turbulensi aliran udara dibuat nyata oleh tirai kayu seperti yang ditingkatkan dengan lampu yang dilemparkan dari bawah untuk dunia tanpa graviti. Pemasangan berkelakuan seperti gelung dinamik yang tidak berkesudahan. Ini memandu garis pandang di sekitarnya untuk mencari titik awal atau akhir kerana penonton sebenarnya menari dengan ribut.

Pemasangan Interaktif

Falling Water

Pemasangan Interaktif Air Terjun adalah sekumpulan pemasangan interaktif yang membolehkan pengguna mengubah jalan larian di sekitar kubus atau kubus. Gabungan kubus dan aliran manik menunjukkan kontras objek statik dan aliran air dinamik. Aliran dapat ditarik untuk melihat manik-manik berjalan atau diletakkan di atas meja sebagai pemandangan air beku. Manik-manik juga dianggap sebagai keinginan orang membuat setiap hari. Keinginan mesti dirantai dan berjalan selamanya seperti air terjun.

Pemasangan Bingkai

Missing Julie

Pemasangan Bingkai Reka bentuk ini menunjukkan pemasangan bingkai dan antara muka di dalam dan di luar rumah, atau lampu dan bayang-bayang. Ia menyampaikan ekspresi sementara orang melihat ke luar bingkai untuk menunggu seseorang kembali. Pelbagai jenis dan ukuran sfera kaca digunakan sebagai simbol keinginan dan air mata untuk menunjukkan emosi yang mungkin disembunyikan di dalamnya. Rangka dan kotak keluli menentukan batas emosi. Emosi yang diberikan oleh seseorang boleh berbeza dengan cara yang dirasakan seperti gambar dalam bidang yang terbalik.

Bunga Berdiri

Eyes

Bunga Berdiri The Eyes adalah tempat bunga untuk semua majlis. Tubuh bujur dilapisi emas dengan bukaan yang tidak teratur sebagai mata manusia yang selalu mencari perkara-perkara indah di Alam Ibu. Pendirian itu berkelakuan seperti ahli falsafah. Ia menghargai keindahan semula jadi dan memperlihatkan seluruh dunia untuk anda sebelum atau selepas anda menyalakannya.

Paparan Paparan Interaktif Desktop

Ubiquitous Stand

Paparan Paparan Interaktif Desktop Dudukan desktop di mana-mana ini direka untuk menginteraksi orang dengan impian harian. Lubang-lubang itu disusun dan ditambah dengan bunga, lolipop, atau subjek yang berasimilasi dengan coraknya dari pelbagai arah. Permukaan krom mencerminkan dan mengubah nada pada subjek yang dipaparkan dan orang-orang berinteraksi dengannya.