Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pemasangan Bingkai

Missing Julie

Pemasangan Bingkai Reka bentuk ini menunjukkan pemasangan bingkai dan antara muka di dalam dan di luar rumah, atau lampu dan bayang-bayang. Ia menyampaikan ekspresi sementara orang melihat ke luar bingkai untuk menunggu seseorang kembali. Pelbagai jenis dan ukuran sfera kaca digunakan sebagai simbol keinginan dan air mata untuk menunjukkan emosi yang mungkin disembunyikan di dalamnya. Rangka dan kotak keluli menentukan batas emosi. Emosi yang diberikan oleh seseorang boleh berbeza dengan cara yang dirasakan seperti gambar dalam bidang yang terbalik.

Bunga Berdiri

Eyes

Bunga Berdiri The Eyes adalah tempat bunga untuk semua majlis. Tubuh bujur dilapisi emas dengan bukaan yang tidak teratur sebagai mata manusia yang selalu mencari perkara-perkara indah di Alam Ibu. Pendirian itu berkelakuan seperti ahli falsafah. Ia menghargai keindahan semula jadi dan memperlihatkan seluruh dunia untuk anda sebelum atau selepas anda menyalakannya.

Paparan Paparan Interaktif Desktop

Ubiquitous Stand

Paparan Paparan Interaktif Desktop Dudukan desktop di mana-mana ini direka untuk menginteraksi orang dengan impian harian. Lubang-lubang itu disusun dan ditambah dengan bunga, lolipop, atau subjek yang berasimilasi dengan coraknya dari pelbagai arah. Permukaan krom mencerminkan dan mengubah nada pada subjek yang dipaparkan dan orang-orang berinteraksi dengannya.

Topeng

Billy Julie

Topeng Reka bentuk ini diilhamkan oleh ekspresi mikro. Pereka memilih Billy dan Julie untuk dua jenis keperibadian pelbagai. Unsur-unsur rumit diciptakan oleh penyesuaian parametrik orientasi geometri seperti tangga, berdasarkan lengkung yang dililit dengan partisi. Sebagai antara muka dan jurubahasa, topeng ini dibuat untuk membuat orang memeriksa hati nurani seseorang.

Pembantu Solek

Eyelash Stand

Pembantu Solek Reka bentuk ini meneroka metafora bulu mata. Pereka menganggap bulu mata adalah mengejar harapan peribadi. Dia membuat pendirian bulu mata sebagai ikon kehidupan atau pentas persembahan miniatur. Pendirian ini melambangkan komitmen yang mengingatkan pada waktu pagi atau sebelum tidur, dengan menetapkan bulu mata buat sementara waktu sebelum atau selepas digunakan. Pendirian bulu mata adalah cara untuk menghafal apa yang telah disumbangkan oleh perkara remeh dalam pengembaraan harian peribadi.

Pemasangan Tema

Dancing Cubes

Pemasangan Tema Reka bentuk ini berinteraksi dengan subjek yang dipaparkan oleh modul. Tema tema ini direka dengan mekanisme pengembangan sendiri untuk menghubungkan enam atau lebih kiub ke unit berskala atas dalam tiga arah tegak lurus. Konfigurasi bentuk bebas dengan takik menjadikan hubungannya serupa dengan orang menari yang saling berkait. Susunan lubang kecil mewujudkan struktur tempat penginapan untuk subjek dengan bahagian linier.