Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tin Wain

Essenzza

Tin Wain Reka bentuk wain, ini adalah negara asal dan bandar ini menjadi perhatian ramai. Cari dalam lukisan mini dan tradisional. Motif berharga mendapati bahawa untuk mencapai tujuan, ini bermakna bahawa reka bentuk botol wain mewah tradisional sangat berkesan. Motif yang digunakan dalam reka bentuk, arabes. Motif-motif ini diambil dari lukisan Varnished Iran. Reka bentuk itu berusaha untuk membuat reka bentuk yang asli dan kreatif dan berusaha untuk membuat reka bentuk dengan makna intrinsik, dan membawa mesej penting.

Pembungkusan Jus

Pure

Pembungkusan Jus Asas untuk konsep Jus Murni adalah elemen emosi. Konsep penamaan dan reka bentuk yang dibangunkan ditujukan untuk perasaan dan emosi pelanggan, mereka melayani tujuan menghentikan orang itu tepat di sebelah rak yang diperlukan dan membuatnya memilih dari banyak jenama lain. Pakej ini menyatakan kesan ekstrak buah, corak berwarna-warni yang dicetak secara langsung pada botol kaca yang menyerupai bentuk buah-buahan. Secara visual menekankan imej produk semula jadi.

Pemasangan Seni

Pretty Little Things

Pemasangan Seni Pretty Little Things meneroka dunia penyelidikan perubatan dan gambaran rumit yang dilihat di bawah mikroskop, menafsirkan semula ini kepada corak abstrak moden melalui ledakan palet warna fluro yang bersemangat. Lebih dari 250 meter, dengan lebih dari 40 karya seni individu, ia adalah pemasangan berskala besar yang memaparkan keindahan penyelidikan untuk tatapan umum.

Pemasangan

The Reflection Room

Pemasangan Terinspirasi oleh warna merah, yang melambangkan nasib baik dalam Budaya Cina, The Reflection Room adalah pengalaman spasial yang telah dibuat sepenuhnya dari cermin merah untuk mewujudkan ruang yang tidak terhingga. Di dalamnya, tipografi berperanan menghubungkan penonton dengan setiap nilai utama Tahun Baru Cina dan mendorong orang untuk merenungkan tahun yang telah dan tahun yang akan datang.

Pengaktifan Acara

Home

Pengaktifan Acara Rumah merangkumi nostalgia rumah peribadi seseorang dan merupakan gabungan antara yang lama dan yang baru. Lukisan vintage 1960 menutupi dinding belakang, kenang-kenangan peribadi kecil tersebar di seluruh paparan. Bersama-sama perkara-perkara ini saling terkait dalam sebilangan besar tali yang disatukan sebagai satu cerita, di mana sementara menunggu penonton berdiri, ia mengungkapkan sebuah pesan.

Pemasangan Seni

The Future Sees You

Pemasangan Seni Masa Depan Melihat Anda menyajikan keindahan optimisme yang dipegang oleh orang dewasa kreatif muda - pemikir, inovator, pereka dan seniman masa depan dunia anda. Cerita visual yang dinamis, diproyeksikan melalui 30 tingkap di atas 5 tingkat mata menyala melalui spektrum warna yang meriah, dan kadang-kadang kelihatan mengikuti orang ramai ketika mereka melihat dengan yakin pada malam itu. Melalui mata ini mereka melihat masa depan, pemikir, inovator, pereka dan seniman: kreatif esok yang akan mengubah dunia.