Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Pameran

Tape Art

Reka Bentuk Pameran Pada tahun 2019, pesta visual garis, potongan warna, dan pendarfluor mencetuskan Taipei. Ia adalah Tape That Art Exhibition yang dianjurkan oleh FunDesign.tv dan Tape That Collective. Pelbagai projek dengan idea dan teknik yang luar biasa disajikan dalam 8 pemasangan seni pita dan mempamerkan lebih dari 40 lukisan pita, bersama dengan video karya seniman pada masa lalu. Mereka juga menambahkan suara dan cahaya yang cemerlang untuk menjadikan acara ini sebagai lingkungan seni yang mengasyikkan dan bahan-bahan yang mereka pakai termasuk pita kain, pita saluran, kaset kertas, kisah pembungkusan, pita plastik, dan kerajang.

Seni Pemasangan

Inorganic Mineral

Seni Pemasangan Diilhamkan oleh perasaan mendalam terhadap alam dan pengalaman sebagai arkitek, Lee Chi memfokuskan diri pada penciptaan pemasangan seni botani yang unik. Dengan merefleksikan sifat seni dan meneliti teknik kreatif, Lee mengubah peristiwa kehidupan menjadi karya seni formal. Tema siri karya ini adalah untuk menyelidiki sifat bahan dan bagaimana bahan dapat dibina semula oleh sistem estetika dan perspektif baru. Lee juga percaya bahawa pengubahsuaian semula dan pembinaan semula tumbuhan dan bahan buatan lain boleh menjadikan landskap semula jadi memberi kesan emosi kepada orang.

Penjenamaan Semula Syarikat

Astra Make-up

Penjenamaan Semula Syarikat Kekuatan jenama bukan hanya terletak pada kemampuan dan visi, tetapi juga komunikasi. Katalog yang mudah digunakan yang dipenuhi dengan fotografi produk yang kuat; laman web berorientasikan pengguna dan menarik yang menyediakan perkhidmatan dalam talian dan gambaran keseluruhan produk jenama. Kami juga mengembangkan bahasa visual dalam representasi sensasi jenama dengan gaya fesyen fotografi dan garis komunikasi segar di media sosial, mewujudkan dialog antara syarikat dan pengguna.

Reka Bentuk Jenis Huruf

Monk Font

Reka Bentuk Jenis Huruf Bhikkhu mencari keseimbangan antara keterbukaan dan keterbacaan humanis sans serif dan watak yang lebih teratur dari square sans serif. Walaupun pada awalnya dirancang sebagai jenis huruf Latin, ia diputuskan sejak awal bahawa ia memerlukan dialog yang lebih luas untuk memasukkan versi bahasa Arab. Kedua-dua bahasa Latin dan Arab merancang rasional yang sama dan idea geometri bersama. Kekuatan proses reka bentuk selari membolehkan kedua-dua bahasa mempunyai harmoni dan rahmat yang seimbang. Kedua-dua bahasa Arab dan Latin bekerja sama dengan lancar yang mempunyai kaunter bersama, ketebalan batang, dan bentuk melengkung.

Pembungkusan

Winetime Seafood

Pembungkusan Reka bentuk pembungkusan untuk siri Winetime Seafood harus menunjukkan kesegaran dan kebolehpercayaan produk, jika membezakannya dengan baik daripada pesaing, harmoni dan mudah difahami. Warna yang digunakan (biru, putih dan oren) mencipta kontras, menekankan elemen penting dan mencerminkan kedudukan jenama. Konsep unik tunggal yang dikembangkan membezakan siri ini dari pengeluar lain. Strategi maklumat visual memungkinkan untuk mengenal pasti rangkaian produk yang pelbagai, dan penggunaan ilustrasi dan bukannya foto menjadikan pembungkusan lebih menarik.

Reka Bentuk Pembungkusan

Milk Baobab Baby Skin Care

Reka Bentuk Pembungkusan Ia diilhamkan oleh susu, bahan utama. Reka bentuk bekas yang unik dari jenis pek susu menggambarkan ciri-ciri produk dan direka untuk tidak asing lagi kepada pengguna kali pertama. Di samping itu, bahan yang diperbuat daripada polietilena (PE) dan getah (EVA) dan ciri lembut warna pastel digunakan untuk menekankan bahawa ia adalah produk ringan untuk kanak-kanak dengan kulit yang lemah. Bentuk bulat diaplikasikan ke sudut untuk keselamatan ibu dan bayi.