Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Mesin Juicer Automatik

Toromac

Mesin Juicer Automatik Toromac direka khas dengan penampilannya yang hebat untuk membawa cara baru untuk memakan jus oren yang baru diperah. Dibuat untuk pengambilan jus maksimum, ini adalah untuk restoran, kafetaria dan pasar raya dan reka bentuk premiumnya membolehkan pengalaman mesra memberikan rasa, kesihatan dan kebersihan. Ia memiliki sistem inovatif yang memotong buah secara menegak dan menekan bahagiannya dengan tekanan putar. Ini bermakna prestasi maksimum dicapai tanpa menekan atau menyentuh cengkerang.

Nama Projek : Toromac, Nama pereka : ARBO design, Nama pelanggan : ARBO design.

Toromac Mesin Juicer Automatik

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.