Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Seni Bina Penggunaan Campuran

Shan Shui Plaza

Seni Bina Penggunaan Campuran Terletak di bandar bersejarah Xi'an, antara pusat perniagaan dan sungai TaoHuaTan, projek ini bertujuan bukan sahaja untuk menghubungkan masa lalu dan masa kini tetapi juga bandar dan alam semula jadi. Diilhamkan oleh kisah Cina musim bunga The Peach blossom, projek ini menawarkan tempat tinggal dan tempat kerja paradisiac dengan memberikan hubungan dekat dengan alam. Dalam budaya Cina, falsafah air gunung (Shan Shui) memiliki makna penting hubungan antara manusia dan alam, oleh itu dengan memanfaatkan pemandangan berair di laman web ini, projek ini menawarkan ruang yang mencerminkan falsafah Shan Shui di kota.

Nama Projek : Shan Shui Plaza, Nama pereka : AART. AT Design, Nama pelanggan : AART. AT design consultant company.

Shan Shui Plaza Seni Bina Penggunaan Campuran

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.