Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kapsul

Wildcook

Kapsul Kapsul Wild Cook, adalah kapsul dengan pelbagai bahan semula jadi dan ia direka untuk merokok makanan dan mencipta rasa dan aroma yang berbeza. Sebilangan besar orang percaya bahawa satu-satunya cara untuk membuat makanan dihisap adalah dengan membakar pelbagai jenis kayu tetapi sebenarnya, anda boleh menjadikan makanan anda dihisap dengan banyak bahan dan mencipta rasa dan aroma baru. Pereka menyedari perbezaan rasa di seluruh dunia dan itulah sebabnya reka bentuk ini benar-benar fleksibel dalam hal kegunaan di pelbagai kawasan. Kapsul ini terdapat dalam ramuan campuran dan tunggal.

Nama Projek : Wildcook, Nama pereka : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, Nama pelanggan : Creator studio.

Wildcook Kapsul

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.