Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Anting-Anting

Van Gogh

Anting-Anting Anting-anting yang diilhamkan oleh Pokok Almond di Blossom yang dilukis oleh Van Gogh. Kelezatan dahan dihasilkan oleh rantai jenis Cartier yang halus, seperti ranting, bergoyang dengan angin. Pelbagai warna batu permata yang berbeza, dari hampir putih hingga merah jambu yang lebih sengit, mewakili warna bunga. Sekumpulan bunga mekar dilambangkan dengan batu potong yang berbeza. Dibuat dengan emas 18k, berlian merah jambu, morganit, safir merah jambu dan turmalin merah jambu. Kemasan yang digilap dan bertekstur. Sangat ringan dan sesuai. Ini adalah kedatangan musim bunga dalam bentuk permata.

Nama Projek : Van Gogh , Nama pereka : Larissa Moraes, Nama pelanggan : LARISSA MORAES.

Van Gogh  Anting-Anting

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.