Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Untuk Berbual Bebas Tangan

USB Speaker and Mic

Untuk Berbual Bebas Tangan Speaker & Mic USB DIXIX direka bentuk untuk berfungsi. Pembesar suara mikrofon sangat sesuai untuk perbualan bebas tangan melalui internet, mikrofon menghadap ke kanan anda untuk menyampaikan suara anda dengan jelas kepada si penerima dan pembesar suara akan menyiarkan suara dari orang yang anda hubungi.

Nama Projek : USB Speaker and Mic, Nama pereka : Yen Lau, Nama pelanggan : Dixix International Ltd..

USB Speaker and Mic Untuk Berbual Bebas Tangan

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.