Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ibu Pejabat

Weaving Space

Ibu Pejabat Dalam projek ini, bangunan kilang terpakai diubah menjadi ruang pelbagai fungsi yang merangkumi ruang pameran, catwalk dan pejabat reka bentuk. Terinspirasi oleh "tenunan kain", profil aluminium yang diekstrusi digunakan sebagai komponen dasar dinding. Ketumpatan ekstrusi yang berbeza menentukan fungsi ruang yang berbeza. Dinding fasad kelihatan seperti peti besar dari mana semua orang yang tidak dibenarkan dapat dihalang. Di dalam bangunan, penyemperitan dengan kepadatan yang lebih rendah digunakan untuk membuat semua ruang separa telus, untuk mendorong komunikasi antara francaisi dan pereka.

Nama Projek : Weaving Space, Nama pereka : Lam Wai Ming, Nama pelanggan : PMTD Ltd..

Weaving Space Ibu Pejabat

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.