Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Agensi Harta Tanah

The Ribbon

Agensi Harta Tanah Seperti "Dance of the Ribbon", dengan skala ruang terbuka, keseluruhan ruang berwarna putih, menggunakan konsep pemasangan perabot, membentuk hubungan yang menghubungkan dengan ruang, yang paling istimewa adalah hubungan antara dinding dan kabinet, menyatukan meja dengan siling dan tanah, pecahkan keratan dengan geometri yang tidak teratur dengan sengaja, bukan sahaja menutupi cacat balok yang berlebihan tetapi juga menunjukkan konsep moden yang moden, menunjukkan idea abstrak pita gaya lengkung melalui pantulan cahaya.

Nama Projek : The Ribbon, Nama pereka : Kris Lin, Nama pelanggan : JIANG SU ZHI HAO Real Estate Development Company Limited.

The Ribbon Agensi Harta Tanah

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.