Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Identiti Jenama, Strategi Penjenamaan

babyfirst

Identiti Jenama, Strategi Penjenamaan JV antara entiti asing dan cina yang menjual produk penjagaan bayi yang diimport mewah untuk pasaran cina daratan. reka bentuknya menggabungkan unsur barat dan cina, kontemporari dan tradisional, budaya dan sosial yang sesuai. adalah tradisi cina untuk menyarungkan bayi baru lahir dengan kain merah atau pakaian untuk memberikan tuah pada bayi (merah adalah warna nasib baik). penenangnya dikenali di barat. reka bentuk ini menyampaikan aspirasi ke arah kemodenan sambil menghormati tradisi. kami juga menangkap bagaimana anak-anak dihargai memandangkan dasar 'satu anak' di china.

Nama Projek : babyfirst, Nama pereka : brian LAU lilian CHAN, Nama pelanggan : .

babyfirst Identiti Jenama, Strategi Penjenamaan

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.