Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pejabat Jualan

Chongqing Mountain and City Sales Office

Pejabat Jualan "Mountain" adalah tema utama pejabat penjualan ini, yang diilhami oleh latar belakang geografi Chongqing. Corak guli kelabu di lantai terbentuk dalam bentuk segitiga; dan ada banyak sudut dan sudut yang ganjil dan tajam di dinding ciri dan kaunter penerimaan berbentuk tidak teratur, untuk menunjukkan konsep "gunung". Selain itu, tangga yang menghubungkan lantai dirancang untuk menjadi laluan melalui gua. Sementara itu, lampu LED digantung dari siling, meniru pemandangan hujan di lembah dan menghadirkan perasaan semula jadi, untuk melembutkan keseluruhan kesan.

Nama Projek : Chongqing Mountain and City Sales Office, Nama pereka : Ajax Law, Nama pelanggan : Shanghai Forte Land Co. Ltd..

Chongqing Mountain and City Sales Office Pejabat Jualan

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.