Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Rumah Kubah

Easy Domes

Rumah Kubah Reka bentuk dan struktur Easy Domes adalah Icosahedron, di sini dengan memotong bucu dan berubah menjadi 21 bahagian kayu. Reka bentuk, dalaman, bahan-bahan seperti warna dan keseluruhan pelaksanaannya ke sekitarnya, pembinaan dan tuntutan yang berkelanjutan, menawarkan pengaturan dalaman untuk berbagai pengguna. Konsep ini menarik bagi bangunan hijau, pembina rumah dan kehidupan lestari. Boleh dibina di semua zon iklim dan tahan terhadap gempa bumi dan taufan.

Nama Projek : Easy Domes, Nama pereka : KT Architects, Nama pelanggan : Easy Domes Ltd.

Easy Domes Rumah Kubah

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.