Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Keramahan Stadium

San Siro Stadium Sky Lounge

Keramahan Stadium Projek lounge Sky yang baru adalah langkah pertama dari program pengubahsuaian besar yang dilaksanakan oleh AC Milan dan FC Internazionale, bersama dengan Perbandaran Milan, dengan tujuan mengubah stadium San Siro dalam sebuah kemudahan multifungsi yang mampu menampung semua peristiwa penting yang akan dihadapi Milano semasa EXPO 2015 yang akan datang. Berikutan kejayaan projek skybox, Ragazzi & Partners telah melaksanakan idea untuk mewujudkan konsep baru ruang perhotelan di atas landasan utama Stadium San Siro.

Nama Projek : San Siro Stadium Sky Lounge, Nama pereka : Francesco Ragazzi, Nama pelanggan : A.C. Milan - F.C. Internazionale.

San Siro Stadium Sky Lounge Keramahan Stadium

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.