Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kedai Media

Our House

Kedai Media Konsep 'Rumah Kami' mencipta semula pengalaman berbelanja walaupun reka bentuk inovatif, teknologi digital canggih dan sentuhan sihir Virgin untuk mewujudkan persekitaran runcit seperti yang lain. Pada pendekatan pelanggan disambut oleh Richard Branson, Mo Farah, Usain Bolt atau bahkan T-Rex, dari pintu digital HD. Rasa teater dan keperibadian ini memberi laluan kepada pelanggan untuk meneroka dunia perkhidmatan hiburan dan komunikasi terkini dari Virgin Media.

Nama Projek : Our House, Nama pereka : Allen International, Nama pelanggan : allen international.

Our House Kedai Media

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.