Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Jam Bersambung

COOKOO

Jam Bersambung COOKOO ™, jam pintar pereka pertama di dunia yang menggabungkan pergerakan analog dengan paparan digital. Dengan reka bentuk ikonik untuk garis ultra bersih dan fungsi pintarnya, jam tangan memaparkan pemberitahuan pilihan dari telefon pintar atau iPad anda. Terima kasih kepada pengguna COOKOO App ™ yang mengawal kehidupan mereka dengan memilih pemberitahuan dan amaran yang ingin mereka terima tepat di pergelangan tangan mereka. Menekan butang COMMAND yang dapat disesuaikan akan membolehkan kamera memicu dari jauh, pemutaran muzik kawalan jauh, daftar masuk Facebook satu butang dan banyak pilihan lain.

Nama Projek : COOKOO, Nama pereka : CONNECTEDEVICE Ltd, Nama pelanggan : COOKOO, a new brand created 2012 by ConnecteDevice Limited..

COOKOO Jam Bersambung

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.