Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Perhiasan

Melek Taus

Perhiasan Dalam ideologi tertentu, Tuhan meletakkan dunia di bawah jagaan tujuh malaikat suci. Melek Taus atau Malaikat Merak adalah yang terhebat dan yang pertama muncul dari Cahaya Tuhan dalam bentuk pelangi. Secara bersama-sama tujuh malaikat ini adalah tujuh warna pelangi, Melek Taus berwarna biru. Ketika Melek Taus menolak untuk tunduk kepada Adam, dia dijatuhkan dari surga. Dia bertobat dari dosa kesombongannya dan menangis selama 7,000 tahun, air matanya memadamkan api Neraka. Melek Taus diampuni dan dilantik semula sebagai ketua para malaikat. Melek Taus adalah pancaran Tuhan yang mencipta kosmos dari Cosmic EGG.

Nama Projek : Melek Taus, Nama pereka : Samira Mazloom, Nama pelanggan : Samira.Mazloom Jewellery.

Melek Taus Perhiasan

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.