Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Keran

Electra

Keran Electra yang tidak mempunyai pegangan berasingan menarik perhatian semua orang kerana keanggunannya dan penampilan pintarnya sangat menentukan untuk menjadi unik untuk dapur. Pull down digital sink mixer memberi pengguna kebebasan bergerak di dapur sambil menawarkan pilihan dua fungsi aliran berbeza. Di bahagian depan electra, pad elektronik memberi anda akses ke semua fungsi, baik ketika semburan dipasang ke cerat atau di tangan anda dengan hanya hujung jari anda yang dapat anda kendalikan.

Nama Projek : Electra, Nama pereka : E.C.A. Design Team, Nama pelanggan : E.C.A - Valfsel Armatür Sanayi A.ş..

Electra Keran

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.