Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kad Natal

Season´s Greetings

Kad Natal Kertas itu terbuat dari 100% kapas, yang dengan kelembutannya mempunyai sentuhan yang menyenangkan menekankan kaitan dengan fesyen. Reka bentuk kad yang jelas dan bergaya menggarisbawahi identiti CBR sebagai syarikat terkemuka dalam pakaian wanita kasual moden. Rudolph rusa berhidung merah menggabungkan perniagaan dan Krismas: Pada pandangan pertama, tanduknya tidak berubah, hanya pandangan kedua yang menunjukkan perubahan kecil oleh penyangkut. Di samping perincian ini, selendang inilah yang memperlihatkan watak syarikat fesyen.

Nama Projek : Season´s Greetings, Nama pereka : Jens Lattke, Nama pelanggan : CBR Fashion Group.

Season´s Greetings Kad Natal

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.