Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja Makan

Chromosome X

Meja Makan Meja Makan yang dirancang untuk menyediakan tempat duduk untuk lapan orang, yang berinteraksi dalam susunan anak panah. Bahagian atasnya adalah abstrak X, terbuat dari dua kepingan yang berbeda yang diperkuat oleh garis dalam, sementara X abstrak yang sama dipantulkan di lantai dengan struktur dasar. Struktur putih terbuat dari tiga kepingan yang berbeza untuk pemasangan dan pengangkutan yang mudah. Lebih-lebih lagi, kontras venir jati atas dan putih untuk alas dipilih untuk meringankan bahagian bawah memberi lebih penekanan pada bahagian atas yang tidak teratur, sehingga memberikan petunjuk untuk interaksi pengguna yang berbeza.

Nama Projek : Chromosome X, Nama pereka : Helen Brasinika, Nama pelanggan : BllendDesignOffice.

Chromosome X Meja Makan

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.