Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Notebook Clamshell Untuk Pendidikan

Pupil 107

Notebook Clamshell Untuk Pendidikan Murid 107: Langkah seterusnya dalam pendidikan masa depan. Pengetahuan yang memberi inspirasi tidak pernah semudah ini. Murid 107 meneroka banyak peluang baru untuk belajar. Menggabungkan reka bentuk canggih, yang menampilkan standard HD, dengan prestasi cecair Windows 8, Pupil 107 direka khusus untuk memenuhi keperluan pendidikan pelajar di seluruh dunia. Selamat datang ke tahap pendidikan berkualiti tinggi.

Nama Projek : Pupil 107, Nama pereka : Jp Inspiring Knowledge, Nama pelanggan : JP - inspiring knowledge.

Pupil 107 Notebook Clamshell Untuk Pendidikan

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.