Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Poster

50s news-gift paper

Poster Bermula pada masa-masa ketika peruncit di Singapura menggunakan surat khabar untuk membungkus barang, kertas hadiah yang diilhamkan dari tahun 1950-an ini membangkitkan kenangan nostalgia pada masa itu. Berita utama dan berita utama dari tahun 1950-an juga membentuk sumber identiti yang menarik, membantu generasi muda menghubungkan masa kini dengan masa lalu. Tipografi Cina yang kuat yang diterapkan di atas kertas surat khabar lama menghasilkan gabungan tradisional dan kontemporari, sambil mencipta daya tarikan yang segar dan bungkus hadiah yang sesuai untuk sebarang majlis. Mereka juga boleh dipaparkan sebagai poster.

Nama Projek : 50s news-gift paper, Nama pereka : Jesvin Yeo, Nama pelanggan : Chinatown Business Association.

50s news-gift paper Poster

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.