Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Vila Kediaman

Field of Flowers

Vila Kediaman Struktur yang bertumpu pada dasar galas watak lengkungan atau separa lengkungan mempunyai kesan yang berkurang pada tanah, sehingga memungkinkan tanah menikmati hujan dan bernafas. Reka bentuknya mempunyai integrasi dengan alam semula jadi. Blok yang terdiri daripada empat unit vila mempunyai peluang untuk menikmati pemandangan secara panorama berkat mekanisme yang mampu berputar 360 ° sehari. Projek ini mendapat sebahagian daripada bekalan tenaga dari mawar angin. Setiap unit vila mungkin terlibat dalam pertanian organik di kawasannya sendiri di tengah-tengah pelbagai bunga , pokok yang dikelilingi kolam buatan atau nyata.

Nama Projek : Field of Flowers, Nama pereka : Murat Gedik, Nama pelanggan : MURAT GEDIK.

Field of Flowers Vila Kediaman

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.