Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembungkusan

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

Pembungkusan Air KRYSTAL melambangkan intipati kemewahan dan kesejahteraan dalam sebotol. Menampilkan nilai pH alkali 8 hingga 8,8 dan komposisi mineral yang unik, air KRYSTAL hadir dalam botol prisma lutsinar persegi yang menyerupai kristal berkilau, dan tidak berkompromi pada kualiti dan kemurnian. Logo jenama KRYSTAL ditampilkan dengan halus pada botol, menonjolkan sentuhan tambahan dari pengalaman mewah. Sebagai tambahan kepada kesan visual botol, botol PET dan kaca berbentuk persegi dapat dikitar semula, mengoptimumkan ruang dan bahan pembungkusan, sehingga menurunkan jejak karbon secara keseluruhan.

Nama Projek : KRYSTAL Nature’s Alkaline Water, Nama pereka : KRYSTAL Nature's Alkaline Water, Nama pelanggan : KRYSTAL Nature's Alkaline Water (Krystal Holdings Limited).

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water Pembungkusan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.