Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Poster

Disease - Life is Golden

Poster Projek ini lahir dari keinginan untuk membuat beberapa konsep yang dapat menggambarkan suasana sosial dengan cara yang tidak biasa dan menyedarkan penonton dengan cara yang ramah. Idea di belakang adalah untuk menghidap penyakit dan menjadikannya menarik dan menarik secara visual. Penyakit adalah sesuatu yang buruk, tetapi ia dapat dilihat dengan cara yang berbeza.

Nama Projek : Disease - Life is Golden, Nama pereka : Giuliano Antonio Lo Re, Nama pelanggan : Giuliano Antonio Lo Re & Matteo Gallinelli.

Disease - Life is Golden Poster

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.