Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Beg Tangan, Beg Malam

Tango Pouch

Beg Tangan, Beg Malam The Tango Pouch adalah beg yang luar biasa dengan reka bentuk yang benar-benar inovatif. Ini adalah karya seni yang boleh dipakai yang dipakai oleh pemegang gelang yang membolehkan anda bebas tangan. Di dalamnya cukup ruang dan pembinaan penutupan magnet lipat memberikan bukaan mudah dan luas yang tidak dijangka. The Pouch dibuat dengan kulit kulit lembu yang berlilin lembut untuk sentuhan pemegang yang sangat menyenangkan dan sisipan sisi yang bengkak, dengan sengaja berbeza dengan badan utama yang lebih banyak yang terbuat dari kulit kaca yang disebut.

Nama Projek : Tango Pouch, Nama pereka : Anne-Christin Schmitt, Nama pelanggan : Gretchen.

Tango Pouch Beg Tangan, Beg Malam

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.