Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Perabot Organik Dan Arca

pattern of tree

Perabot Organik Dan Arca Proposisi partisi yang menggunakan bahagian konifer tidak cekap; iaitu bahagian langsing bahagian atas batang dan bahagian akar yang tidak teratur. Saya memperhatikan cincin tahunan organik. Corak organik partisi yang bertindih mencipta irama yang selesa di ruang bukan organik. Dengan produk yang lahir dari kitaran bahan ini, arah spatial organik menjadi kemungkinan bagi pengguna. Tambahan lagi, keunikan setiap produk memberi mereka nilai yang jauh lebih tinggi.

Nama Projek : pattern of tree, Nama pereka : Hiroyuki Morita, Nama pelanggan : studio Rope.

pattern of tree Perabot Organik Dan Arca

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.