Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Laman Web

Illusion

Laman Web Majalah Scene 360 melancarkan Illusion pada tahun 2008, dan dengan cepat menjadi projeknya yang paling berjaya dengan lebih dari 40 juta lawatan. Laman web ini dikhaskan untuk menampilkan ciptaan seni, reka bentuk, dan filem yang menakjubkan. Dari tatu hiperrealis hingga gambar landskap yang menakjubkan, pemilihan siaran sering kali membuat pembaca mengatakan "WOW!"

Nama Projek : Illusion, Nama pereka : Adriana de Barros, Nama pelanggan : Illusion.

Illusion Laman Web

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.