Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerongsang

Nautilus Carboniferous

Kerongsang Bros "Nautilus Carboniferous" meneroka geometri suci alam yang berkaitan dengan nisbah keemasan. Dengan menggunakan bahan berteknologi tinggi, kerongsang dibuat menggunakan lembaran komposit serat karbon 0.40mm / Kevlar dan komponen yang dibina dengan teliti dalam emas, paladium dan mutiara Tahiti. Sepenuhnya buatan tangan dengan perhatian penuh terhadap perincian, kerongsang mewakili keindahan alam, matematik dan hubungan antara keduanya.

Nama Projek : Nautilus Carboniferous, Nama pereka : Ezra Satok-Wolman, Nama pelanggan : Atelier Hg & Company Inc..

Nautilus Carboniferous Kerongsang

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.