Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Pameran

Ideaing

Ruang Pameran Ini adalah dewan pameran perusahaan pada Minggu Reka Bentuk Guangzhou 2013 yang dirancang oleh C&C Design Co., Ltd. Reka bentuknya melupuskan ruang kurang dari 91 meter persegi, yang ditunjukkan oleh paparan skrin sentuh dan projektor dalaman. Kod QR yang dipaparkan di kotak cahaya adalah pautan web perusahaan. Sementara itu, para pereka berharap penampilan seluruh bangunan dapat membuat orang merasa penuh semangat, dan oleh itu menunjukkan kreativiti yang dimiliki oleh syarikat reka bentuk, yaitu "semangat kemerdekaan, dan gagasan kebebasan" yang disokong oleh mereka .

Nama Projek : Ideaing, Nama pereka : Zheng Peng, Nama pelanggan : C&C Design Co.,Ltd..

Ideaing Ruang Pameran

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.