Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kawasan Komersial & Ruang Menunggu Vip

Commercial Area, SJD Airport

Kawasan Komersial & Ruang Menunggu Vip Projek ini bergabung dengan tren baru dalam reka bentuk hijau Lapangan terbang di dunia, ia menggabungkan kedai dan perkhidmatan di dalam terminal dan membuat penumpang melalui pengalaman semasa dia berada. Trend Reka Bentuk Lapangan terbang GREEN menggabungkan ruang dengan reka bentuk aeroportuary yang lebih hijau dan lebih mampan, jumlah ruang kawasan komersial diterangi cahaya matahari semula jadi berkat fasad kaca monumental yang menghadap landasan. VIP Lounge dirancang dengan konsep reka bentuk sel organik dan pelopor. Fasad membenarkan privasi di dalam bilik tanpa menyekat pemandangan ke luar.

Nama Projek : Commercial Area, SJD Airport, Nama pereka : sanzpont [arquitectura], Nama pelanggan : sanzpont [arquitectura].

Commercial Area, SJD Airport Kawasan Komersial & Ruang Menunggu Vip

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.