Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Hiasan Botol

Lithuanian vodka Gold. Black Edition

Hiasan Botol Emas vodka Lithuania yang bersinar emas. Black Edition ”mewarisi penampilan eksklusifnya dari seni rakyat Lithuania. Rhombus dan tulang ikan herring, digabungkan dari kotak kecil, adalah corak yang sangat biasa dalam seni rakyat Lithuania. Walaupun merujuk kepada motif nasional ini memperoleh bentuk yang lebih moden - refleksi masa lalu yang misterius diubah menjadi seni moden. Warna keemasan dan hitam yang dominan menekankan proses penapisan vodka yang luar biasa melalui penapis arang batu dan emas. Inilah yang menjadikan "Emas vodka Lithuania. Edisi Hitam ”begitu halus dan jernih.

Nama Projek : Lithuanian vodka Gold. Black Edition, Nama pereka : Asta Kauspedaite, Nama pelanggan : Stumbras.

Lithuanian vodka Gold. Black Edition Hiasan Botol

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.