Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Singki

Serel Wave

Singki Wastafel SEREL Wave menggantikannya di bilik mandi moden dengan garis nominatif, penyelesaian fungsional dan kualiti yang mengagumkan. Singki Gelombang SEREL; walaupun ia mengubah persepsi singki berkembar semasa dengan bentuk mangkuknya yang unik, ia juga merangkumi penggunaan orang dewasa dan kanak-kanak berserta bentuk estetiknya. Sebagai tambahan untuk penggunaan sebagai baskom anak-anak, ini menyediakan fungsi untuk wuduk dan membersihkan sepatu yang digunakan dalam budaya Islam. Pendekatan umum dalam reka bentuk singki adalah modenisme dan fungsionalisme. Pendekatan ini sangat mempengaruhi reka bentuk.

Nama Projek : Serel Wave, Nama pereka : SEREL Seramic Factory, Nama pelanggan : Matel Hammadde San. ve Tic A.S Serel Sanitary Factory.

Serel Wave Singki

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.