Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Urban Electrik-Trike

Lecomotion

Urban Electrik-Trike Baik mesra alam dan inovatif, LECOMOTION E-trike adalah basikal roda tiga elektrik yang diilhamkan oleh gerobak bersarang. E-trik LECOMOTION dirancang untuk berfungsi sebagai sebahagian daripada sistem perkongsian basikal bandar. Direka juga untuk bersarang di antara satu sama lain dalam barisan untuk penyimpanan kompak dan untuk memudahkan pengumpulan dan pemindahan banyak sekaligus melalui pintu belakang berayun dan set engkol yang dapat dilepas. Bantuan mengayuh disediakan. Anda boleh menggunakannya sebagai basikal biasa, dengan atau tanpa bateri sokongan. Kargo itu juga membolehkan mengangkut 2 kanak-kanak atau seorang dewasa.

Nama Projek : Lecomotion, Nama pereka : Natacha Lesty, Nama pelanggan : Lesty design.

Lecomotion Urban Electrik-Trike

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.