Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Gelang Pintar

June by Netatmo

Gelang Pintar JUNE adalah gelang pelindung cahaya matahari. Ini adalah gelang pertama yang mengukur pendedahan cahaya matahari. Ia disambungkan ke Aplikasi pendamping di telefon pintar pengguna, yang memberi nasihat kepada wanita kapan dan bagaimana melindungi kulit mereka setiap hari dari kesan cahaya matahari. JUNE dan aplikasi rakannya menawarkan ketenangan baru di bawah sinar matahari. June mengesan intensiti UV dalam masa nyata dan jumlah pendedahan cahaya matahari yang diserap oleh kulit pengguna sepanjang hari. Dicipta oleh pereka perhiasan Perancis Camille Toupet dengan semangat berlian dengan aspek berkilauan, JUNE boleh dipakai sebagai gelang atau sebagai bros.

Nama Projek : June by Netatmo, Nama pereka : Netatmo, Nama pelanggan : .

June by Netatmo Gelang Pintar

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.