Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Struktur Pencahayaan

Tensegrity Space Frame

Struktur Pencahayaan Lampu bingkai ruang Tensegrity menggunakan prinsip RBFuller 'Less for more' untuk menghasilkan lekapan cahaya hanya menggunakan sumber cahaya dan wayar elektriknya. Tensegrity menjadi kaedah struktur yang mana kedua-duanya saling bekerjasama dalam pemampatan dan ketegangan untuk menghasilkan medan cahaya yang kelihatan tidak putus-putus yang hanya ditentukan oleh logik strukturnya. Skalabilitasnya, dan ekonomi pengeluaran berbicara dengan komoditi konfigurasi yang tidak berkesudahan yang bentuknya yang terang menahan tarikan graviti dengan kesederhanaan yang menegaskan paradigma zaman kita: Untuk mencapai lebih banyak sementara menggunakan lebih sedikit.

Nama Projek : Tensegrity Space Frame, Nama pereka : Michal Maciej Bartosik, Nama pelanggan : Michal Maciej Bartosik.

Tensegrity Space Frame Struktur Pencahayaan

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.