Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Lampu Loket Yang Dipimpin

Stratas.07

Lampu Loket Yang Dipimpin Dengan pemprosesan dan keunggulan standard tinggi dalam setiap perincian, kami berusaha untuk membuat reka bentuk yang ringkas, bersih dan abadi. Terutama Stratas.07, dengan bentuk simetri yang sempurna benar-benar mengikuti peraturan spesifikasi ini. Modul LED Xicato XSM Artist Series yang dibina mempunyai Indeks Rendering Warna> / = 95, cahaya 880lm, kekuatan 17W, suhu warna 3000 K - putih hangat (2700 K / 4000 K tersedia atas permintaan) . Hayat modul LED dinyatakan oleh pengeluar dengan 50,000 jam - L70 / B50 dan warnanya konsisten sepanjang hayat (MacAdams 1x2 langkah seumur hidup).

Nama Projek : Stratas.07, Nama pereka : Christian Schneider-Moll, Nama pelanggan : STRATAS-leuchtenmanufaktur-berlin.de e.K..

Stratas.07 Lampu Loket Yang Dipimpin

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.