Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Logo

Buckets of Love

Reka Bentuk Logo Reka bentuk untuk perusahaan sosial di Phnom Penh (Alma Café) yang membantu golongan memerlukan melalui kempen Buckets of Love. Dengan menyumbangkan sejumlah kecil, baldi berisi makanan, minyak, barang keperluan disumbangkan kepada penduduk kampung yang memerlukannya. Berkongsi hadiah cinta. Ideanya ringkas, menampilkan baldi yang penuh dengan hati grafik yang menggambarkan cinta. Dengan menggambarkannya mencurah-curah, itu menandakan membasuh orang yang memerlukan dengan cinta yang sangat diperlukan. Baldi itu membawa wajah senyum yang menyala bukan sahaja penerima tetapi juga pengirimnya. Satu isyarat cinta sedikit sebanyak.

Nama Projek : Buckets of Love, Nama pereka : Lawrens Tan, Nama pelanggan : Alma Café (Phnom Penh).

Buckets of Love Reka Bentuk Logo

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.