Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penyuntik Epinefrin

EpiShell

Penyuntik Epinefrin EpiShell lebih daripada sekadar alat perubatan dalam kehidupan seharian pembawa tetapi pembantu kehidupan yang mesra. Ini adalah penyelesaian yang berpusat kepada pengguna untuk pembawa penyuntik Epinephrine dengan tujuan untuk mengurangkan ketakutan pengguna untuk menggunakan penyuntik, untuk mengingatkan pesakit untuk membawanya setiap hari dan lebih intuitif untuk melakukan suntikan semasa kecemasan. Ia dilengkapi pengecas telefon bimbit bersepadu, sambungan Bluetooth, panduan suara dan cangkang luar yang boleh ditukar ganti. Melalui Aplikasi di telefon pintar, pengguna dapat dengan mudah menguruskan fungsinya, seperti IFU, sambungan Bluetooth, kontak Muncul dan Isi Ulang / Exp.

Nama Projek : EpiShell, Nama pereka : Hong Ying Guo, Nama pelanggan : .

EpiShell Penyuntik Epinefrin

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.