Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangunan Kediaman

Flexhouse

Bangunan Kediaman Flexhouse adalah rumah keluarga tunggal di Tasik Zurich di Switzerland. Dibangun di atas sebidang tanah segitiga yang mencabar, tersekat di antara landasan kereta api dan jalan masuk tempatan, Flexhouse adalah hasil dari mengatasi banyak cabaran seni bina: jarak sempadan yang terhad dan jumlah bangunan, bentuk segitiga plot, sekatan mengenai vernakular tempatan. Bangunan yang dihasilkan dengan dinding kaca yang lebar dan fasad putih seperti pita sangat ringan dan mudah bergerak sehingga menyerupai kapal futuristik yang telah berlayar keluar dari tasik dan mendapati dirinya adalah tempat semula jadi untuk berlabuh.

Nama Projek : Flexhouse, Nama pereka : Evolution Design, Nama pelanggan : Evolution Design.

Flexhouse Bangunan Kediaman

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.