Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kedai Buku, Pusat Membeli-Belah

Jiuwu Culture City , Shenyang

Kedai Buku, Pusat Membeli-Belah Jato Design ditugaskan untuk mengubah kedai buku tradisional menjadi ruang dinamik dan pelbagai guna - untuk menjadi bukan sahaja pusat membeli-belah tetapi juga hab budaya untuk acara yang diilhamkan oleh buku dan banyak lagi. Pusat ini adalah ruang "pahlawan" di mana pengunjung berpindah ke persekitaran kayu yang lebih ringan dan disempurnakan dengan reka bentuk yang dramatik. Kepompong seperti tangas tergantung dari siling sementara tangga berfungsi sebagai ruang komunal yang mendorong pengunjung berlama-lama dan membaca sambil duduk di tangga.

Nama Projek : Jiuwu Culture City , Shenyang, Nama pereka : JATO Design International Ltd, Nama pelanggan : .

Jiuwu Culture City , Shenyang Kedai Buku, Pusat Membeli-Belah

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.