Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Buku Konsep Dan Poster

PLANTS TRADE

Buku Konsep Dan Poster PERDAGANGAN TANAMAN adalah rangkaian bentuk spesimen botani yang inovatif dan artistik, yang dikembangkan untuk membangun hubungan yang lebih baik antara manusia dan alam daripada bahan pendidikan. Buku Konsep Perdagangan Tumbuhan disediakan untuk membantu anda memahami produk kreatif ini. Buku ini, yang direka dengan ukuran yang hampir sama dengan produk, tidak hanya menampilkan gambar alam tetapi grafik unik yang diilhami oleh kebijaksanaan alam. Lebih menarik lagi, grafiknya dicetak dengan teliti oleh surat huruf sehingga setiap gambar berbeza warna atau teksturnya, sama seperti tanaman semula jadi.

Nama Projek : PLANTS TRADE, Nama pereka : Tsuyoshi Omori, Nama pelanggan : PLANTS TRADE.

PLANTS TRADE Buku Konsep Dan Poster

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.