Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Restoran

Nanjing Fishing Port

Restoran Projek ini adalah restoran yang ditukar dengan tiga tingkat di Nanjing, seluas kira-kira 2.000 meter persegi. Selain katering dan perjumpaan, budaya teh dan budaya wain juga disediakan. Dekorasi mengikat rasa Cina baru yang terang dari siling hingga susun atur batu di lantai. Siling dihiasi dengan kurungan dan bumbung kuno Cina. Ia membentuk elemen utama reka bentuk di siling. Bahan seperti venir kayu, keluli tahan karat keemasan, dan lukisan yang menandakan nuansa Cina baru dicampur bersama untuk mewujudkan ruang rasa orang Cina yang baru.

Nama Projek : Nanjing Fishing Port, Nama pereka : Yuefeng ZHOU, Nama pelanggan : Yuefeng ZHOU,Zhecheng XU,Haiwei WANG.

Nanjing Fishing Port Restoran

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.