Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Resipi Digital Media Sosial

DIY Spice Blends by Chef Heidi

Resipi Digital Media Sosial Unilever Food Solutions menugaskan penduduk Chef Heidi Heckmann (Chef Pelanggan Daerah, Cape Town) untuk membuat 11 resipi Spice Blends yang unik menggunakan Robertsons Spice Range. Sebagai sebahagian daripada kempen "Perjalanan Kami, Penemuan Anda", ideanya adalah untuk membuat gambar dan reka bentuk unik menggunakan bahan-bahan ini untuk kempen Facebook yang menyeronokkan. Setiap minggu Spice Blends unik Chef Heidi disiarkan sebagai Facebook Canvas Posts yang kaya dengan media. Setiap resipi ini juga tersedia untuk muat turun iPad di laman web UFS.com.

Nama Projek : DIY Spice Blends by Chef Heidi, Nama pereka : Lize-Marie Swan, Nama pelanggan : Unilever Food Solutions.

DIY Spice Blends by Chef Heidi Resipi Digital Media Sosial

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.